Přeložit stránku
Reklamace
Reklamační řád Boatman.cz
- Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a z. č. 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
- Prodávajícím je ve smyslu tohoto Reklamačního řádu společnost Boatmanboat s.r.o., se sídlem Jablunkovská 851/40, 737 01 Český Těšín, IČ: 07575581. Kupujícím se rozumí osoba, která nakupuje prostřednictvím internetového obchodu www.boatman.cz
- Reklamací se rozumí oznámení kupujícího o vadách zboží, které bylo učiněno bez zbytečného odkladu po té, kdy kupující takovou vadu zjistil.
- Vadou zboží se rozumí stav, kdy bylo zboží předáno kupujícímu v jakosti a provedení, které neodpovídá příslušné normě, nebo právnímu předpisu či účelu, k němuž se obvykle používá.
- Záruční doba zboží činí 24 měsíců pro fyzické osoby a 12 měsíců pro právnické osoby.
- Kupující může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
- vyplněním formuláře a zasláním společně se zbožím na adresu níže.
- BOATMANBOAT s.r.o. Jablunkovská 851/40, 737 01, Český Těšín
- Kupující je při podávání reklamace povinen doložit:
- kopii dokladu o prodeji zboží (daňový doklad, případně potvrzení o uhrazení zboží),
- reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
- popis závady.
- Prodávající vyhotoví kupujícímu doklad o přijetí zboží do reklamace.
- Nárok na uplatnění reklamace zaniká v případě:
- poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
- poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
- Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího nebo ošetřováním výrobku, které je v rozporu s doporučeným ošetřováním výrobku na etiketě nesoucí tuto informaci.
- V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové.
- Kupující zašle na vlastní náklady v původním a nepoškozeném obalu zboží na adresu prodávajícího. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.
- Po vzájemné dohodě prodávajícího s kupujícím může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy, vrácením peněz, nebo výměnou zboží.
- V případě, že reklamace nebude uznána, zašle prodávající kupujícímu zboží zpět a to výlučně na jeho náklady.
- Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu a nejdéle 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí zboží k reklamaci, pokud nebude dohodnuto jinak. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.